Como xa saberedes, a Auditoría está a traballar sen descanso nestes últimos meses. O certo é que non é unha queixa nova pola nosa parte salientar a cantidade de malas prácticas bancarias que teñen lugar na operativa diaria, motivadas sobre todo por causas non imputables ao persoal:
- Descoñecemento da normativa vixente, o que se agravou e nunca corrixiu tralas fusións
- Desactualización da norma, que complica innecesariamente os procesos cando hoxe se dispón de medios que non se aproveitan
- Falla de formación nestes aspectos do persoal de nova incorporación e temporal. Problema que existe dende hai moito, pero que se agrava nestes días pola proliferación de contratos temporais
- Falla de concienciación e motivación na importancia destes aspectos dende a cadea de mando e a política da empresa
- Escaseza de persoal e presión comercial, que fan que primen outros aspectos sobre o cumprimento de normativa
A realidade é que en calquera oficina se cometen erros que Auditoría considera como graves, e que poden quedar reflectidos no expediente de cada quen: por exemplo, o uso indiscriminado da clave dun apoderado; non fotocopiar o DNI do cliente/a cando é preceptivo segundo a norma; non contabilizar unha diferenza de caixa o mesmo día que se produce, e un inacabable etcétera.
Nun intre como o que estamos a vivir, no que BBVA anda a procura de voluntarios/as para abandonar a empresa, estes erros poden supor a diferenza entre quedar como estamos ou unha oferta de baixa voluntaria difícil de rexeitar, aínda que se fagan por descoñecemento ou a intención aos cometer sexa dar un máis áxil servizo ao cliente/a ou atender ás presións do xefe/a de turno.
O noso consello é polo tanto:
- Seguide as normas escrupulosamente. É a nosa obriga. Lembrade que temos unha relación da normativa de caixa, que debedes ter a man, na nosa páxina no taboleiro da CIG no apartado de seguridade co título «Coherencia nas Caixas»
- Se sufrides presións dalgún superior/a por seguir a norma: que asine e que asuma a responsabilidade e, por suposto, podedes recorrer a nós
- Se o cliente/a non está de acordo, pode reclamar: sede atentos/as, pero non esquezades que o cliente/a non poderá devolvervos o posto de traballo
➤ Temos unha canle en Telegram, che convidamos a seguirnos por se queres estar ao tanto das novas tan axiña se produzan; Únete!
Súmate a CIG! Afíliate!
Folleto
https://i.gal/Afiliate
[.pdf • 182 kB]Folla
https://i.gal/AfiliateCIG
[.pdf • 1'09 MB]
Ningún comentario:
Publicar un comentario